NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

1. Jaká je vaše provozní doba?

Otevírací doba:

Od pondělí do pátku 08:00 - 17:00

Na sociální síti Facebook nonstop!

 

2.Jak si objednat zboží?

Zboží je možné objednat přímo na naší stránce. Stačí když zboží vložíte do košíku a v dalších krocích si zvolíte formu dopravy a platby. Následovně vyplníte své kontaktní údaje, emailovou adresu, telefonní číslo a dokončíte objednávku. V případě potřeby je možné objednávku zaslat emailem nebo ji vybavit formou telefonátu na telefonní číslo +420 511 444 902

 

3. Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta je 48 hodin od expedice zboží (ne od přijetí objednávky). (Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.)

O doručování budete informován SMS zprávou.

 

4.Dá se objednávka zrušit? A do kdy?

 Doba zrušení objednávky je 24 hodin.

POZOR! : Protože odesíláme zboží do 24 hodín, je možné, že doba na zrušení objednávky se zkrátí!

 

5. Jak si mohu upravit nebo změnit údaje objednaného zboží?

Pro změnu nebo úpravu objednávky nás můžete kontaktovat telefonicky (+420 511 444 902) nebo e-mailem (info@loketky.cz). Prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali co nejdříve, ještě před odesláním zboží.

 

6. Jak si ověřím odeslání a dodání zboží?

Pokud při objednávce vyplníte svoji emailovou adresu, následně po dokončení objednávky Vám bude doručena zpráva o odeslání zásilky. O doručení či uložení Vás bude kontaktovat formou SMS přímo kurýr.